Politica de returnare și rambursare

RETUR și SCHIMB
Vă mulțumim pentru ca ați cumpărat de la magazinul nostru! Deși scopul nostru este ca fiecare client să-și iubească achizițiile din magazinul nostru, înțelegem că nu este întotdeauna cazul. Vă rugăm să citiți politica noastră de retur și schimb de mai jos pentru a vă asigura că articolele dvs. sunt eligibile pentru returnare și pentru instrucțiuni suplimentare.

INFORMATII RETUR
Pentru a vă putea accepta returul, acesta trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

• Produsul este returnat în starea sa originală
• Produsul este nefolosit și nu a fost spălat și/sau pus într-un uscător din niciun motiv
• De asemenea, produsul (produsele) nu trebuie să fie pătat sau deteriorat în orice alt mod sau cu nicio uzură, inclusiv murdărie, zgârieturi.

Politica noastră de retur și rambursare durează 14 zile. Dacă au trecut 14 zile de la data livrării, din păcate, nu vă mai putem autoriza cererile de returnare.
Clienții trebuie să acopere costurile de transport pentru a-și returna articolele.
Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului întrucat ei nu se ocupă de retur. Dacă pachetul dvs. este returnat acolo și este pierdut, nu vă vom mai putea ajuta cu solicitarea dvs.

Nu suntem răspunzători pentru niciun pachet de retur care a fost pierdut sau furat și deteriorat în timpul transportului. Vă rugăm să păstrați dovada poștală și/sau numărul de urmărire a returului atunci când expediați articolul(ele) înapoi.

Toate bunurile vor fi inspectate la retur.

Pentru a finaliza cererea de retur, vă rugăm să includeți o chitanță sau o dovadă de cumpărare, dovezi vizuale (de exemplu, fotografie, video) ale produselor.

Achizițiile efectuate în timpul oricărei vânzări promoționale sunt finale și nu pot fi rambursate sau returnate decât dacă există un defect de producător.

RAMBURSĂRI (DACĂ ESTE CAZUL)
Odată ce returul dvs. este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și veți primi banii inapoi, în maxim 10 zile lucratoare.

RAMBURSĂRI  ÎNTÂRZIATE SAU LIPSĂ (DACĂ ESTE CAZUL)
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar. Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial. Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată. Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați.

PRODUSE LA PROMOȚIE (DACĂ ESTE CAZUL)
Doar articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate, din păcate articolele la promoție nu pot fi rambursate.

ANULAȚI COMANDA (DACĂ ESTE CAZUL)
Odată plasată comanda, clienții o pot anula și pot obține rambursarea completă daca produsul nu a fost deja expediat. În cazul în care a fost deja expediat, se aplică procedura de returnare a bunurilor (taxa de returnare aferentă este plătită de client).

Rambursarea va dura 1-2 zile lucrătoare după ce primim și confirmăm anularea.

Pentru a anula o comandă după primirea unei notificări de confirmare a comenzii, vă rugăm să ne contactați.

ANULAREA COMENZILOR PERSONALIZATE

Produsele personalizate sau făcute la comandă nu pot fi anulate sau rambursate, deoarece aceste produse sunt puse în producție special pentru comanda dumneavoastră.
Aceste unități sunt personalizate conform specificațiilor dvs. sau create odată ce comandați. Dacă nu este clar dacă comanda dumneavoastră este personalizată sau făcută la comandă, vă rugăm să ne contactați.

SCHIMBURI (DACĂ ESTE CAZUL) 
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail.

PRODUSE DETERIORATE
Vă rugăm să inspectați ambalajul articolului (articolelor) dvs. când sosesc, dacă observați vreo deteriorare, ar trebui să o notați atunci când semnați pentru livrare. Dacă articolele dumneavoastră ajung deteriorate, vă rugăm să trimiteți fotografii cu daune, cutie, SKU, împreună cu o scurtă descriere a daunei la sales@luxehome.ro și vom procesa o cerere de asigurare în numele dumneavoastră. Fotografiile și videoclipurile trebuie trimise pentru daune de marfă în termen de 24 de ore de la sosire, altfel cererea de daune de marfă nu va fi valabilă. Orice perforație sau semne vizibile de deteriorare exterioară trebuie raportate în termen de 24 de ore.

TRANSPORT
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă expediați un articol de peste 500 RON, ar trebui să luați în considerare utilizarea unui serviciu de expediere urmăribil sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.

Când efectuați o achiziție de la LuxeHome, luați la cunoștință următoarele din Acordul de schimb:

  • Înțeleg că trebuie să inspectez coletul la livrare și să notez și să fac fotografii dacă există vreo deteriorare și să-l transmit către LuxeHome în termen de 24 de ore de la livrarea produsului.
  • Înțeleg că sunt responsabil pentru costul transportului de retur și costul expedierii unui produs nou în cazul unei rambursări sau schimb.
  • Înțeleg că produsele trebuie returnate nedeschise și neutilizate.
  • Înțeleg că, dacă comanda mea a părăsit depozitul, nu pot primi o rambursare completă.
  • Înțeleg că, dacă returnez comanda odată ce a fost expediată, voi fi responsabil pentru plata oricăror taxe de transport de retur.
  • Înțeleg că estimările privind datele de expediere se pot schimba din cauza unor factori care nu pot fi în controlul LuxeHome
  • Înțeleg și sunt de acord că nu îmi voi anula comanda sau nu voi depune o rambursare pentru o întârziere a comenzii sau pentru că un timp estimat furnizat mie s-a dovedit a fi incorect din cauza unor factori în afara controlului LuxeHome (cum ar fi constrângerile de producție și logistice ale companiilor noastre partenere).

GARANȚIE
Garanțiile variază în funcție de producător - consultați paginile individuale ale produselor pentru detalii. Daunele de garanție apar în timp și în urma utilizării.